نمایه نویسندگان

آ

  • آقابابایی، راضیه بررسی رابطه بین استراتژیهای رفتار محور خودرهبری و خلاقیت اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 1، شماره 1، 1390]

ا

  • اختراعی طوسی، غلام حیدر مقایسه اثربخشی آموزش هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • امین خندقی، مقصود واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • امین یزدی، سید امیر مقایسه اثربخشی آموزش هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1390]

ب

  • باغگلی، حسین طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش‌های تربیتی در ایران: ارزیابی روش‌شناختی پژوهش‌های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان‌شناسی ایران در سال‌های 85-1381 [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • باقری، خسرو نگاهی انتقادی به رویکرد فیض محور در فلسفه اسلامی و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • باقری، محمدزهیر نگاهی انتقادی به رویکرد فیض محور در فلسفه اسلامی و پیامدهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • باقری نوع پرست، خسرو مبانی فلسفی و روان شناختی تعلیم و تربیت: بررسی تطبیقی دیدگاه های سهروردی و هوسرل [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • باقری نوع پرست، محمد زهیر مبانی فلسفی و روان شناختی تعلیم و تربیت: بررسی تطبیقی دیدگاه های سهروردی و هوسرل [دوره 1، شماره 2، 1390]

ج

  • جانعلیزاده چوب بستی، حیدر سرمایه فرهنگی و موفقیت تحصیلی: ارزیابی تجربی مدل های نظری [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • جاودانی، محمد بررسی رابطه رهبری تحول‌آفرین با تعهد سازمانی معلمان [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • جعفری ثانی، حسین واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1390]

ح

  • حاج حسینی، منصوره ویگوتسکی و فریره در آموزش مبتنی بر گفت وگو [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • حسین قلی زاده، رضوان طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش‌های تربیتی در ایران: ارزیابی روش‌شناختی پژوهش‌های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان‌شناسی ایران در سال‌های 85-1381 [دوره 1، شماره 1، 1390]

خ

  • خالق خواه، علی طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش‌های تربیتی در ایران: ارزیابی روش‌شناختی پژوهش‌های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان‌شناسی ایران در سال‌های 85-1381 [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • خوش فر، غلامرضا سرمایه فرهنگی و موفقیت تحصیلی: ارزیابی تجربی مدل های نظری [دوره 1، شماره 2، 1390]

د

  • دهقانی، دهقانی واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1390]

س

  • سپهر، مهدی سرمایه فرهنگی و موفقیت تحصیلی: ارزیابی تجربی مدل های نظری [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • سجادی، سید مهدی جزم گرایی و شکاکیت:معضل نظامهای تربیتی - آموزشی در جوامع اسلامی [دوره 1، شماره 2، 1390]

ش

  • شعبانی ورکی، بختیار طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش‌های تربیتی در ایران: ارزیابی روش‌شناختی پژوهش‌های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان‌شناسی ایران در سال‌های 85-1381 [دوره 1، شماره 1، 1390]

ص

  • صادق زاده قمصری، علیرضا تبیین رویکردهای غالب روش‌شناختی پژوهش فلسفه تعلیم و تربیت در ایران و تحلیل روش شناختی رساله‌های دکتری [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • صفارحیدری، حجت نظریه معرفت شناسی تکاملی پوپرو نگاهی انتقادی به کاربردهای آن در تعلیم و تربیت [دوره 1، شماره 1، 1390]

ض

  • ضرغامی، سعید بررسی بنیادهای فلسفی پارادایم های تبیین، فهم و انتقاد و تحلیل نقش و جایگاه هر یک در پژوهش تربیتی [دوره 1، شماره 1، 1390]

ط

ع

  • عالی، مرضیه طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش‌های تربیتی در ایران: ارزیابی روش‌شناختی پژوهش‌های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان‌شناسی ایران در سال‌های 85-1381 [دوره 1، شماره 1، 1390]

ک

  • کارشکی، حسین مقایسه اثربخشی آموزش هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • کیانی، معصومه تبیین رویکردهای غالب روش‌شناختی پژوهش فلسفه تعلیم و تربیت در ایران و تحلیل روش شناختی رساله‌های دکتری [دوره 1، شماره 2، 1390]

م

  • مهران، گلنار ویگوتسکی و فریره در آموزش مبتنی بر گفت وگو [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • مهرمحمدی، محمود نظرورزی درباره برنامه درسی دبیرستان: گرایش عمومی ، تخصصی یا همگرائی در چارچوب "تخصص گرائی نرم" [دوره 1، شماره 1، 1390]
  • موسوی، حسین تاملی بر آراء و اندیشه های تربیتی برتراند راسل [دوره 1، شماره 2، 1390]
  • میرلو، محمدمهدی تاملی بر آراء و اندیشه های تربیتی برتراند راسل [دوره 1، شماره 2، 1390]

ن

  • نوغانی دخت بهمنی، محسن واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی [دوره 1، شماره 1، 1390]

ه

  • هویدا، رضا بررسی رابطه بین استراتژیهای رفتار محور خودرهبری و خلاقیت اعضای هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران [دوره 1، شماره 1، 1390]